Günümüz İtalya gençliğinin geleceğe bakışını resmeden Gelecek, birbirinden farklı gençlerle yapılan sohbetleri bir araya getirerek, onların, yaşadıkları yerlerdeki kısıtlı olanaklara sıkışan umutlarını, hayallerini ve korkularını gözler önüne serer.
Günümüz İtalya gençliğinin geleceğe bakışını resmeden Gelecek, birbirinden farklı gençlerle yapılan sohbetleri bir araya getirerek, onların, yaşadıkları yerlerdeki kısıtlı olanaklara sıkışan umutlarını, hayallerini ve korkularını gözler önüne serer.
Ulrike Ottinger’in kendi sözleri ile “dünyaya dair beş bölümlük mini tiyatro” olarak tariflediği Ucube Orlando'da, kostüm, dekor ve makyajlarla Weimar kabarelerini ve Bauhaus estetiğini andıran sanat tasarımı, kurulan sirkvari fantezinin kalbinde yer alır.
Michael Mann’in bu ilk uzun metrajı Hırsız, Chicago’nun neon ışıkları altında parlayan yağmurlu caddelerinde hapisten yeni çıkmış, ilkeleri ile baş başa, yapayalnız bir soyguncuyu merkeze alır.
Ulrike Ottinger’in bugününden geçmişine bakarak siyah beyaz buluntu görüntüler ile kurguladığı Paris Calligrammes, sanatçının 1960’larda Paris’te ressam olarak geçirdiği zaman dilimine odaklanır.
Dehşetin Nefesi savaş sonrası zihni altüst olmuş Jacob’a hayat veren Tim Robbins’in akıllardan silinmeyen oyunculuk performansı ve Jarre’ın bestelediği etkileyici müzikleri ile izleyiciyi gerilim ve belirsizlik gelgitinde sarsıcı bir iç yolculuğa çıkarıyor
Korkuyla Uyan, Avustralya'nın ücra bir köşesinde çalışan bir ilkokul öğretmeninin tatil için Sidney'e giderken uğramak zorunda kaldığı bir kasabadan çıkamayışının öyküsünü anlatır.